dinsdag 1 maart 2011

Zin aan zon enzo


Zin aan zon, zin in zon, whatever! Ik wil voorjaar!!! Maar dat duurt nog even dus. Nu koud en regenachtig.
Vanavond een vergadering gehad. Dat betekent in dit geval dat ik voorzit, bij een groep van ongeveer 20 mensen. Is altijd best pittig, maar ik heb er veel plezier in. Zulke gemotiveerde mensen, dat maakt een avond leuk. Maar mijn energielevel is dan nog hoog, dus tijd voor een post!!

Even wat gezellige plaatjes van onze eetkamer. Ik vind PIP wel erg leuk, maar ook erg veel/vaak/heeeeeel veel te zien. Jammer is dat soms he, zo'n overdaad maakt het weer zo gewoon. Dat is niet erg, maar overdaad schaadt toch wel vind ik. Dus staat het hier en daar een beetje, ook omdat ik het dan heb gekregen en dan heeft het voor mij toch ook emotionele waarde. En de schaal heb ik een tijd geleden gekocht samen met een kan. Ik vind 'm zooo mooi. Het definitieve plekje heb ik nog niet, komt vast.

Have a nice week fancy vintage!!

en voor iedereen: welterusten, goodnight, bonnuit etc.
xx











These roses, these roses...

2 opmerkingen:

  1. Super leuke plaatjes :-)! Die blikken ook, sooo nice! En ja PIP zie je veel, maar blijft toch wel erg leuk, en zeker gecombineerd met andere dingen.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat!
Love it when you leave a message!