zaterdag 16 april 2011

Echt nep


Ben ik gek op, die mooie neppers met prachtige kleuren. Niet van die gedecoreerde nepboeketten, dan vind ik dan weer niets ): die stijlvol in mooie vazen staan, maar wel wat humor en wat losser. Vind ik dus echt leuk. Dus voor de liefhebbers van alleen echt, sorry! Vind ik ook super hoor, as you know. Maar ik houd ook van de mix.

Het feestje was errug gezellig en ja, ik was 's ochtends ook een vent! (maar dan anders). Mega drukke week achter de rug en alleen vandaag totaal geen afspraken. Hoe heerlijk. En: tada: morgen 5 km lopen. Ben zo benieuwd,

vandaag deze mooie neppers ingeslagen bij intratuin, even op de fiets naar toe geweest. Voor de tuin natuurlijk, maar ach, ik loop ook niet hard langs hun andere leuke afdelingen! Dat zou jammer zijn.

Fijn weekend!
xx



6 opmerkingen:

  1. Staat erg mooi zo. Ik vind beiden mooi, nep en echt. Leuke kleurencombi.
    Groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal met je eens! Je hebt hele mooie nep bloemen bij de intratuin! Voordeel is, je hebt altijd kleur in huis!:D

    Maar echte bloemen ruiken wel lekkerder:D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Juist leuk om echt en nep te combineren. Ik heb vorig weekend nog een paar neppers gekocht bij Intratuin en bij de Action. Zit wel een groot prijsverschil tussen beide winkels, maar bij de Action toch ook wel een paar mooie gescoord.

    Fijne zondag nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Carolien,

    Wat een vrolijke neppers! Het is een mooi hoekje geworden. Ik koop ze zo nu en dan ook. Bij mij staan ze regelmatig tussen de echte bloemen in, maar je ziet het verschil nauwelijks.

    Een gezellige nieuwe week!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bij mij staan ze ook in huis hoor, de nepperds. Helemaal leuk en hardstikke handig!
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  6. tjemie de pempie....wat staat dit gaaf!!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat!
Love it when you leave a message!