maandag 23 december 2013

Joepie


Wat zijn er in blogland toch veel lieve vrouwen! Die elkaar 
wat gunnen. Je ziet het op vele blogs, en ik heb 
het zelf ook aan de lijve ondervonden. 
Door de mooie kaartjes, en nu door maar liefst 
2!!!! cadeautjes! 
Het hart heb ik uit Nieuw Zeeland ontvangen! 
Van de mega creatieve Ellen Giggenbach.
Like I said Ellen, thank you very much!!





Mooi he! 
Daar word je vrolijk van. Ik in elk geval wel. Maar toen kreeg ik nog een
cadeautje! Helemaal verrast en superblij! 
Ik won niet de give-away maar kreeg een 'gunpakketje'! 
Vind ik bijzonder. 
Van Ellebel. Ook weer zo'n enorm creatieve dame.
Ik kreeg een superschattig pakketje met te 
leuke sterretjes! Ik haak ook, maar hé, niet zo! 
Wat mooi gemaakt. En ook van heerlijke katoen.
Leuk plekje gevonden, in ons mooie glas-in-lood raam. 
jammer dat het niet mooi fotografeert, maar ik wil het 
toch graag laten zien. 
Thnx Ellen!!!!






Tot slot nog even een blik op onze kerstboom en mijn hertje onder 
de stolp (vond mijn vriendin wel zielig...).
Nog even, en dan ben ik 50! De voorpret is al begonnen. 
Mijn wens voor komend jaar:
dat het maar een supersaai mag worden ;-)


xxc

15 opmerkingen:

  1. Wat een kleurige mooie kadootjes heb je ontvangen en ze passen ook zo leul bij de rest!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellig huis, ik neig altijd naar wit, maar als ik jouw huis zie met al die kleurtjes wil ik dat ook.... Heb ik al eens geprobeerd, past niet of niet goed uitgevoerd. Je sterren heb je verdiend, je bent zelf ook zo gul! Ik hoop voor jou dat het ook een saai jaar wordt met wel veel geluksmomenten. Liefs Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vrolijk kerstfeest dan maar?! Ik ik wens je een superfantstisch kleurrijk en saai 2014:) lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig. Al die kleuren. Ik hou daar ook van.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een verwennerijtjes en wat ziet het er gezellig uit. Ik ben ook van de kleur hoor, zou enorm ongelukkig worden van een wit/grijs huis.
    Ik proost op een supersaai jaar voor jou haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is je van harte gegund, die cadeautjes! En wat een mooie boom heb je! Ik wens je ook een saai nieuw levensjaar. Met saai is helemaal niets mis :-) Geniet van de kerstdagen en voor 2014 vooral veel gezondheid! Liefs!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. HayHay!
    Wat een supermooi hart heb je gekregen en de sterretjes zijn ook erg leuk!
    Wat lief van ze!
    Wat heb je het gezellig gemaakt!
    Happy X-mas en alvast een oersaai 2014!
    Liefs Danielle
    ahappymess.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je heerlijke cadeautjes gehad. En helemaal verdiend hoor.
    Heerlijk die kerstboom en je hertje onder de stolp is echt schattig.
    Ik wens je heel fijne kerstdagen en een bijzonder mooi,fijn, saai nieuwjaar.
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Caroline,

    Ontzettend lief dat je zulke leuke kaarten en cadeautjes hebt ontvangen! Je boom en je schouw staan er prachtig bij. Precies zoals ik het graag zie, met veel kleur!

    Ik wens jou en je gezin fijne dagen toe en een mooi en gezond 2014!

    Liefs, Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dag Carolline,

    Mooie cadeautjes heb jij gekregen.
    Ik vind je Nieuw-Zeelands hart schitterend. Ik heb het opgeslagen en hoop het ooit eens te kunnen verven op een oude kast die hier staat. Lijkt me perfect geschikt ervoor.

    Verder: je glas-in-lood-raam: ADEM-benemend!
    Echt het kerstgevoel bij jou thuis.

    Ook je schouw doet me watertanden.
    Koester je huis maar heel erg, want het is de moeite.

    Fijne feestdagen voor jou en je gezin,

    Enjoy!

    Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige cadeautjes heb je gekregen,zo kleurrijk allemaal,dat wil ik ook graag in huis,ik las net je vorige post en hoop dat dit een superjaar word voor je en natuurlijk van harte gefeliciteerd met je 50e verjaardag,ik wens je een fijne dag,lieve groetjes Musje,ben je weer gaan volgen,was even weg,omdat mijn hele account verdwenen was,maar ben opnieuw begonnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Love your colourful and cosy world!
    Happy 2014, xxxxxx Ale

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie plek heb je de sterretjes gegeven! En nog een heel saai 2014 toegewenst he?!!

    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  14. I love how colour this is!! I wish my room looked like that. x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo, ik lees jouw blog al geruime tijd en bedacht me net pas dat ik je niet 'volg' dus bij deze breng ik daar verandering in. Ik wil je ook nog zeggen dat ik je huis geweldig vind, al die kleuren! En dat ik onder de indruk was om te lezen over je ziekzijn. Ik wens je dan ook een kleurig,gezond 2014 toe. Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat!
Love it when you leave a message!