woensdag 28 maart 2012

Fleur en wat gezeur..

Ik ga even zeuren. Over mezelf vooral. Over ons huis, de puinhopen en zooi en
nog meer rommel. Ik wil namelijk al een hele tijd wat foto's nemen
van de keuken en de kamer.
Geen probleem denk je. Nou, als je Charlotte heet niet. Dat is mijn vriendin
waarvan ik laatst haar prachtige huis liet zien.
Ik kom gewoon onverwacht hè. Dus, mocht je denken, fotootje 
en tuurlijk is het dan zo opgeruimd: NEE, DAT IS HET ALTIJD!
(ook toen haar 3 kinderen nog thuis woonden!)

Bij mij dus niet. Het lukt niet, het kan niet, 
het wil niet!!
 Dus op het moment dat ik
even wat foto's wil maken omdat ik ergens blij
mee ben of om de sfeer proberen te pakken:
dekens op de bank, kussens op de grond, overal schoenen,
haar op de bank (waar niet), cd's, dozen, mixers, bergen post/tijdschriften
enzovoort enzovoort.

Dus die detailfoto's waar ik het laatst over had:
pure noodzaak.

Maar wel stylish verantwoord;)

En verder
is er echt kleur en fleur te vinden op de blog van
Veronique (met excuses voor
het 'misbruik' van de naam van het leuke
initiatief fleur en kleur!)


onze keuken, deze kast heb ik pas wit gemaakt.
Ben er wel blij mee eigenlijk
En leuk he, die kaartenhouder!




dit is een oude ingebouwde keukenkast
die wel opgeruimd is :))))

en in oude kasten lopen nog buizen en leidingen.
Dat wel. Maar ja, daar kun
je dan ook weer borden opzetten!
Of iets omheen doen!


overigens, af en toe ben ik ook wel crea bezig,
zoals de blauwe soepkommen. Zelf geverfd!




xo
Carolien

21 opmerkingen:

  1. eerst dacht ik dat is de naam Carolien,want als je al weet mijn dochter is ook een Carolien......
    nee hoor ik kan ook zo rommel maken ik heb ook nooit opgeruimd ,maar het is fijn dat ook meer mensen zo zijn ,groetjes irena

    BeantwoordenVerwijderen
  2. KOm maar op hoor je mag best even zeuren....wat heb jij een kleuren explosie in huis.Super gewoon!! Ik ben van de "witte" en probeer soms wat kleur in huis aan te brengen...en bij mij slaat het helemaal nergens op....
    Maar bij jou vind ik het geweldig!! Wat een fleur en kleur (en ..zeur ..ha ha)
    Bij ons is het ook altijd een "gezellige" rommel je bent niet de enige..
    Lieve groet Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kijk, dat vind ik nou juist zo leuk, fleur en wat gezeur, creatief gedacht...'t rijmt, geweldig! :)
    Wat een heerlijke kleurtjes allemaal en geloof me, mijn huis is ook nooit opgeruimd, soms wel maar da's altijd maar even...hoe 't komt? Ik ben chaotisch in mijn hoofd en mijn huis weerspiegeld dat ;)
    Denk gewoon aan deze spreuk: Een creatieveling heeft geen rommel, er liggen gewoon overal ideeën, haha

    Veel groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Komt me heel bekend voor, alleen staat hier de mixer nog wel in de kast ;)
    Je hebt je best gedaan hoor, dit zijn toch prachtige foto's. Heerlijk die kleuren.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach, er word geleefd in je huis, zo kun je ook zien.
    Hoewel ik ook zou balen, maar het is zoals het is.
    Maak jij maar mooie detailfoto's, is vaak toch mooier.
    Ik heb volgens mij nog nooit een foto geplaatst van kamer of keuken(hihi)
    En als de kleur van een schaaltje of zo niet bevalt, hopla verf er over!
    Een mooie dag.
    Groetjes, Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha, hoe herkenbaar! Als ik een foto voor het blogje wil maken, moet er ook eerst flink worden opgeruimd. OVERAL ligt wat!! Op de een of andere manier krijg ik het niet onder controle, kan dan ook hel jaloers zijn als het bij anderen wel goed georganiseerd is. Hoe doen mensen dat?
    Maar jouw foto's zijn super! Prachtige kast en het kaartenrekje is ook zo leuk met die nostalgische prenten!
    Fijne dag, groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heeeeeeel herkenbaar.....ik vind het ook altijd zo mooi als je het bij een ander ziet..alles zo mooi netjes. Dan neem ik me iedere keer voor dat ik ook meer zou gaan opruimen en ordenen......maar helaas is dat nooit van lange duur.
    Aangezien er nog wat beestjes rond lopen vind je helaas overal haar....maar goed ik zou ze voor geen goud willen missen.

    Je hebt er een super fleurige post van gemaakt...erg kleurig en mooi....

    Prettige dag,
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ach, troost je, hier idem nog maar 1 kind thuis maar die laat altijd een spoor na, alsof er een bom is ontploft dus lang netjes blijft het hier ook niet en 3 katten en 2 honden maken het ook niet beter maar ach, ik ga nu lekker in het zonnetje zitten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha Ha zo herkenbaar. Ik heb 2 meiden nou de oudste kom maar binnen en laat maar vallen is haar motto.
    Wat een leuk blauwe vaasjes mega leuk.

    Lieve groet
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dank je wel Carolien. Je geef me weer een goed gevoel..... namelijk, dat het gelukkig bij anderen ook niet altijd perfect is. Ik denk altijd dat dat alleen hier zo is. Maar ja, leven met kinderen hè. En ik vind je plaatjes echt heel mooi!!
    Groetjes Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Maar wordt er niet gewoon geleefd in je huis ?
    Als er nu bij mij iemand langskomt tja.... ik heb geen opgeruimd huis. Ik heb 2 kids die van rommelen houden, tel mij daarbij op. En weet je.... ik voel me er heerlijk bij !
    Persoonlijk vind ik huizen waar het altijd spic en span is nogal zielloos.
    Leuk voor een ander maar hier werkt dat niet.
    Wat een heerlijk kleurtje heeft je vaasje !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gek is dat toch dat mensen zichzelf steeds vergelijken met anderen... Vervelend dat je een beetje gefrustreerd raakt van je rommel, maar ik denk dat dit voor héél veel mensen héél herkenbaar is. Sinds november doe ik mee met het project eenkastjeperdag en daar kom ik er zoveel tegen! Maar wat héb je een prachtige kleurrijke spullen in huis. Daar kan ík nou weer jaloers op worden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik denk dat overal wel spulletjes liggen als er foto's gemaakt moeten worden. Hier net zo en ach die schoenen en ander spul, schuiven we gewoon even op, buiten het zicht van de foto :-)
    Dit ziet er iig fleurig en kleurig uit!

    Fijne avond
    Lieve groet,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Overal waar geleefd wordt, ligt toch wel wat rommel? En nou zal heb bij de een wel wat rommeliger zijn dan bij de ander, maar als het altijd spik en span is; dat lijkt met toch ook niet gezellig! En ach, wij genieten gewoon heel erg van je detailfoto's hoor, dus maak je maar niet druk over jouw rommeltjes:-)

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een woning is geen toonzaal hè!
    Gezellige foto's1

    BeantwoordenVerwijderen
  16. In een huis moet je lekker kunnen leven (en rommelen)!

    Ik ga je volgen hoor! Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  17. So pretty....I love the turquoise with the hot pink! Pure JOY! xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Herkenbaar! Toch vind ik het ook wel gezellig als er wat 'rommel' ligt, anders wordt het zo steriel... Mooie kast en een leuke inhoud!

    Fijne dag. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Haha denk dat sommige ook opruimen hoor,ik in ieder geval wel,ons huis is echt niet altijd aan kant,maar lekker boeiend,in een huis moet je kunnen leven en zolang het niet vies is,vind ik het prima,gave foto`s laat je zien,veel fleur en kleur en oh moest wel lachen om je titel hoor haha,fijne middag,lieve groetjes Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Carolien,

    Ondanks je ergenis zijn het toch hele leuke foto's geworden! Het is altijd leuk om een kijkje bij iemand thuis te kijken. Ik ben vooral gek op de inhoud van servieskasten :-). Die van jou mag er zijn, maar dat wist ik eigenlijk al!

    Een gezellige avond,

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. heel herkenbaar hoor, in een huis hoort ook geleefd te worden en de één houdt van opgeruimd en strak en de ander vindt dat juist te steriel en verzamelt wat meer spulletjes om zich heen.
    ik geniet van jouw fleur en kleur!!

    fijn weekend!
    lieve groet van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat!
Love it when you leave a message!