woensdag 12 februari 2014

Super Tip!!! (geen haaktip, maar kledingtip!!)


Voordat ik
de super tip geef voor je kleding
eerst nog even van alles en nog wat.
Zoals deze tas... ben ik zo blij mee!
Gekocht in Den Haag, zelf gemaakt en oefie,
wat een mooie crea tas. 
En oh, wat was het gezellig in Den Haag, 
bij mijn lieve 'nieuwe' vriendinnen.
(we noemen elkaar nieuwe vriendinnen omdat 
we elkaar nog niet zo lang 
kennen... maar enorm veel 
connectie hebben).


leuk he! Andere kleuren op de achterkant.
En zie De deken op de achtergrond. 
Ben er nog steeds mee bezig hoor. Maar tussendoor
ook met andere dingen. En dan
leg ik DE deken even over de bank....
en verstop de draadjes achter de kussens :-)


Hij wordt leuk he! Maarre, ik ga toch ook wel 
steeds meer mijn eigen gang. Ik vind een 
aantal steken niet zo mooi. Zoals de ster, 
maar het ...wheel... vind ik eigenlijk
ook totaal niet mooi.
Dus ik herhaal 'm maar niet meer.

De donkerblauwe deken met sleutelbloem 
is weer een ander project hoor. Hoort niet 
bij DE deken. 


Dit is 'm ! En onderschat deze tip niet...
het gaat om de kledinghaak die echt door iedereen
omarmt wordt! Ik weet het zeker!!!
Al die bloesjes, shirtjes, vestjes die 
altijd van de kleerhaak vallen.
Ergenis nr 1 in je kast toch?
Voorbij, dankzij Action.
10 haken voor 3 euro en echt, 
windkracht 10 bestendig!
Ze zijn van zwart fluweelachtig spul,
en je wordt hier zoooo blij van.
Let me know!!


Dan nog even mijn tussendoorhaakwerkje, 
ik ben geloof ik verslaafd aan 
rood/rose/groenachtiggeelofzo






Er stonden nog wat bolletjes buiten in potten, dus maar
overgepot in wat leuke kopjes enzo.




Maar toen vond ik dit kopje toch weer leuker staan 
op ons kleine tafeltje. 

xx
Carolien

28 opmerkingen:

  1. Hoi Carolien,
    Ik ken de hangers en ze zijn echt fantastisch... Geen kledingstuk valt meer op de bodem van je kast...
    Wat heb je lekker bezig met haken zeg, heerlijk kleurrijk. En je bolletjes doen het geweldig in die mooie kopjes, wat staat dat allemaal super gezellig...
    Ik wens je een heerlijke dag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk blogbericht!
    1. Je tas, megamooi en cool!!!!
    2. Je dekens! Das kunst, wat ben jij lekker actief.
    3. Prachtige tasjes met die bolletjes, ik zou ze zo meepakken als ik kon.
    4. Die verslaving aan bepaalde kleurencombinaties, dat herken ik...zit momenteel zelf in een fluo fase.
    5. Die hangers...daar spring ik straks voor binnen in de Action en zal waarschijnlijk dan met nog van alles anders naar buiten komen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het gevaar is natuurlijk dat áls ik straks naar de Action ga voor die hangers (wel echt een must-have).... dat ik het niet voor elkaar krijg alleen met die hangers naar buiten te komen.
    Ik vind je tas werelds! En je haakwerk natuurlijk ook, fijne kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Moet toevallig straks naar de action, zal eens kijken! Wat heb je toch een prachtig gekleurd huis, geniet altijd van je foto's, Fijne dag! XX esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. HayHay!
    Wat een prachtige dingen! Ik word hier zo blij van :-)
    Die tas is idd heel mooi! En je dekens ook!
    Ik kan sinds een paar maandjes haken en doe ook mee aan de CAL. Voor mij allemaal nieuwe steken maar tot nu toe lukt het.
    Wat heb je toch een gezellig huis! Al die mooie vrolijke spulletjes, zo leuk! Love it :-)
    En bedankt voor de kledingtip! Op naar de Action, mits de hangers niet te dik zijn want anders passen ze niet meer in mijn kast. Spaar namelijk kleding ;-)
    Liefs Danielle
    ahappymess.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtige tas en wat een mooie plaatjes van je huis! het word steeds mooier!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijke vrolijke post Carolien! Dank je wel voor de tip. Die is echt geweldig! Ik hoop dat ze de haken nog hebben bij de Action!

    Alvast een fijn weekend!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gezellig al die kleuren, krijg zin in lente!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Thanks voor de tip, op naar Action!! Leuk dat kaartje uit het Flow-boek in lijstje! Ik vond het ook zo'n schattige afbeelding. En je haakwerk wordt mooi!!! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een heerlijk gezellige plaatjes! Je deken is echt mooi, die kleurtjes!! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een mooi blog heb! Ben direct volger geworden. Ik ben ook met de deken bezig in vrolijke kleuren. Ook ik kan niet bezig zijn met 1 haakproject tegelijkertijd maar altijd met meer;-)

    Neem je ook een kijkje op mijn blog?

    Fijn weekend!

    gr lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat is het toch gezellig bij jou.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die Action-doet het maar mooi weer-echt ongelooflijk-ik ga ze halen-dank voor de tip. En wat een mooi haakwerk van jouw hand-een mooie productieve week wens ik je toe-xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw, wat is er veel leuks te zien zeg bij jou hier op het blog! Ik heb er echt van zitten genieten! Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat word ik toch altijd vrolijk van jouw blog. Ik heb het veel te lang gemist. Bijvoorbeeld je mijlpaal verjaardag! Stom! Alsnog van harte gefeliciteerd en dat het idd maar een saai jaar mag worden.
    Je deken wordt geweldig, die heerlijke kleurtjes weer! Op welk blog staat ie? Ik mis alle leuks..
    Groetjes
    Karin -demerle-

    BeantwoordenVerwijderen
  16. heerlijk die kleur... ik houd ervan! fluweel? op hangers? mmmm mijn hangers zijn allemaal wit, maar er bestaat vast iets van wit fluweel... zodat ik het kan toepassen. megatip! je tas is geweldig en ik ben blij voor je dat je nieuwe vriendinnen hebt. xx Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Altijd handig de action, ga er nooit zonder een aankoop de deur uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Via Home is.... Op jouw blog gekomen. Gezellig ik blijf hangen! Lekker kleurig daar ben ik van!
    Groet van Juffrouw Waardvleugel

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hi, hi, soms kan je zo blij worden he, van zo'n aankoop zoals die kleerhangers bijvoorbeeld. Toen ik 3 jaar geleden weer begon met haken, heb ik heel veel kleerhangers een gehaakt hoesje gegeven, werkt ook heel goed en staat heel vrolijk, want ik doe het van de restjes wol!
    Heerlijk vrolijke foto's weer, laat de lente maar komen!!

    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een gezellig blogje,al dat mooi`s en idd kleren vallen vaak van de hanger,zal eens kijken als ik bij een Action ben,fijne avond,groetjes Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Deze post heb ik helemaal gemist. Wat schitterend weer allemaal. Jouw kleuren zijn helemaal de mijne, het kon ZO van mijn haakpennen gerold zijn ! (wàs dat maar, dan hoefde ik het niet meer allemaal te doen, zoveel in mijn hoofd, zo weinig tijd!)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Nog maar net je blog ontdekt en nu zie ik dat je al een tijd niets hebt geplaatst, wat spijtig is dat! het ziet er allemaal zo leuk uit!! Hoop dat je het snel weer op pakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik wil trouwens helemaal niet anoniem zijn hoor maar weet niet zo goed hoe het allemaal werkt....vandaar.

    Met een groet, Mariëtte de Mul Vermeij.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi,

    Ik kom telkens weer hier kijken en vind het dan weer jammer dat er geen nieuwe posts bijkomen. Zit jij ondertussen misschien op een andere blog? Ik kan het niet geloven dat je niets meer van je mooie creaties toont.Echt.

    Om even op je vraag over mijn deken te antwoorden.
    Zelf vind ik echt knalrood, roodkapjesrood, vliegenzwammenrood, een hele mooie kleur, en ze zit bijna in alles wat ik maak. Daarom dat ik mezelf heb voorgenomen voor één keer eens geen rood te gebruiken.
    wat jij voor "rood" aanziet zijn allerlei tinten van "roze" (van fuchsiaroos tot sprookjesfee en zuurtjesroos) en ook diverse tinten van bordeaux (met daarin o.a. ossebloedrood) en ook oranjeschakeringen maar GEEN helder rood. (ik heb me moeten inhouden :)

    Fijne zondag,
    Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Carolien

    Ik zie dat je al een hele tijd niets meer gepost hebt.
    Ik hoop dat alles goed met je gaat.
    Ik ben zelf ook even niet zoveel met mijn blog bezig geweest.
    Maar dacht zo voor de feestdagen ga ik iedereen even fijn feestdagen wensen.
    Als het je lukt laat je dan iets van jezelf horen.

    Lieve groet Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuke blogje , ik zag u via andere blogsters, zo werkt dat
    ik volg meestal blogjes die dezelfde hobby,s delen
    Bedankt voor het delen...liefs ☀️

    BeantwoordenVerwijderen
  27. You made an article that is interesting.You are so amazing.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat!
Love it when you leave a message!