woensdag 6 juni 2012

Genieten


als het niet is van het weer, dan maar van andere dingen:
die prachtige pioenrozen!
al die kleine mooie tuinbloempjes
maar ook de grote!
van kleine dingen!
van mooie momenten!
van ons heerlijke gezinsleven!
van het moment!

Count your blessings!!

En in dat kader maar dan weer anders doe ik heel graag mee met
Veronique van een een sneller kloppend hart
want genieten van kleur en fleur kan ook gewoon zo!

van alles uit de tuin


nog meer uit de tuin
van Merel: xo!


 
en dan nog even, om het af te leren (echt niet!!)
de pioenrozen. Niet uit de tuin,
maar van AH....

xo en maak er een feestje van vandaag!








13 opmerkingen:

  1. Weer van die prachtig pioenen en dan ook nog van die heerlijke vrolijke boeketjes
    Geniet er lekker van

    Lieve groet
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O jij hebt ook al van die prachtige pioenrozen. Een lust voor het oog.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er weer prachtig uit Carolien. En je hebt gelijk, want "elke dag is een feestje, je moet wel zelf de slingers ophangen". Mijn pioenen staan op springen. Dat vind ik ook schitterend. Ik ga er nog eens lekker naar kijken en dan een mooi cadeautje in elkaar knutselen voor een lieve collega die vrijdag afscheid neemt. Liefs, Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Carolien,
    Wat een heerlijke bloemen en kleuren... Zo gezellig..
    Ik wens je nog een heel fijne namiddag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohh ook al van die mooie bloemen!
    De AH had hier ook pioenrozen maar dan hele donkere dus ik ben maar even de stad in gefietst, nu heb ik zacht-roze, heb al helemaal zin om ze te gaan drogen!
    Die van jou staan super in die blauwe kan!

    Groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh die pioenen zijn prachtig he. Als ik met de hond wandel loop ik altijd langs een huis waar hele dikke witte pioenrozen in de tuin staan. Elke keer kijk ik er "hebberig" naar. Zo mooooooi.
    Deze staan prachtig te zijn in jouw kan. Wat fijn dat je de andere bloemen zo uit je tuin kan halen. Lijkt me een weelde.
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi hoor die pioenrozen en ze staan zo mooi in die bauwe kan. Die andere kleurrijke bloemen zijn ook mooi, ik word er vrolijk van!
    Liefs
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hier pioenen van de PLUS :-) Doen het prrrima en ik geniet er volop van! Vind het altijd weer zulke bijzondere blommetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ooh daar wordt je vrolijk van! super ook bj jou al zoveel in bloei!
    Fijne avond
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige boeketjes uit de tuin! Als je daar niet vrolijk van wordt dan weet ik het niet meer :-) Je pioenrozen mogen er ook zijn. Ik heb hier ook een knalroze bos pioenrozen op tafel staan.

    Fijne avond!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schattige boeketjes heb je staan,echt genieten,fijne week nog,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een zalige kleuren, dat ik me geroepen voel
    om je kleuren te blijven volgen.
    Nog een fijne dag, Liefs Valerie.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat!
Love it when you leave a message!