woensdag 14 maart 2012

roos, roosje, rozen

mijn grote liefde (naast man, kinderen, honden, familie, vrienden enz enz) blijft toch wel de roos. Liefst de kleintjes, maar af en toe zo'n mega roos
kan ook zooooo mooi zijn!

Weinig woorden vandaag, maar nog wel bedankt voor al jullie reacties op mijn postjes.
En ik hoop dat jullie af en toe konden (glim)lachen want een dag niet gelachen
is een dag niet geleefd. Beetje (hoezo beetje???) oubollig, maar zo waar.

En ik kan ook erg lachen om mijn/onze onhandigheid, ook al is het soms achteraf :)
Het geborduurde roosje hierboven is geborduurd op een prachtig servetje/doekje of iets
dat ik onlangs bij Brechtje Olsthoorn in Bergen heb gekocht. Heeeel mooi!

En natuurlijk doe ik weer mee met kleur en fleur op woensdag! Van Veronique
van de mooie blog een sneller kloppend hart , zij is net
40 jaartjes geworden en dat verdient een bloemetje! Doe
dus lekker allemaal mee!!!


bijna niet te zien, maar het vaasje hierboven heeft een prachtig
verloop van wit naar groen. Dat mooie
pastel groen. Ik krijg ook steeds meer
deze kleur in huis, herkenbaar??



En tot slot een lief hartje, kadootje van Charlotte, opgehangen aan een kandelaar die ik weer
van een andere lieve vriendin kreeg.
xo
Carolien

16 opmerkingen:

  1. Prachtig zo'n geborduurd servetje, en als het uit Bergen komt ben ik natuurlijk helemaal jaloers haha, liefs Ilse.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf je geborduurde roos en je vaasje met bloemen ook,gezellig allemaal,ik wens je een fijne dag,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi dat borduurtje en heerlijke foto's weer en ja hoor, ik geniet altijd van je blog en leuke verhaaltjes dus ga zo door, liefs Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig die geborduurde roosjes, ik ben er ook dol op!

    Groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Roos, roosje, rozen het zal je niet verbazen dat alleen de titel al mij erg aanspreekt.....
    Het is fijn om hier langs te komen.
    Je blog brengt vrolijkheid.
    Fijne dag,
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo....wat een spetterende kleuren van je borduurwerkje...prachtig.
    Jammer dat sommige dingen niet goed overkomen op foto's.....je vaasje is ongetwijfeld heel mooi van kleur....het model is in ieder geval al heel erg leuk....

    Prettige dag,
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig geborduurde roosjes; een mooie aanwinst!

    Fijne dag. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh dat is ook helemaal mijn stijl, die geborduurde roosjes. Prachtige kleurtjes zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk die geborduurde roosjes! Mooie zachte kleuren.
    Groetjes
    Juul

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke naam heb je mijn dochter heet ook zo,roos is wel een van de mooiste bloemen,groet irena

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Carolien,
    Nou, kleuriger en fleuriger kan het bijna niet. De kleuren spatten er van af. Heerlijk vrolijk en gezellig staat het allemaal bij elkaar.
    En dat kunnen we wel gebruiken op deze grijze dag, de zon wil er maar niet bij komen jammergenoeg...Ik wens je nog een heel fijne avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ziet er goed uit! Dat hartje is echt überschattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig die geborduurde roosjes, ik ben ook dol op rozen!

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een heerlijk borduursel daar bovenin. Ik ben ook gek op rozen, vooral witte eigenlijk! Je vroeg me hoe je moet 'delen' op Facebook. Onder het bericht dat ik morgen op de pagina plaats met de Give Away staat als het goed is een rijtje met vindikleuk-reageren-delen. Als je op delen klikt wordt het bericht met je vrienden gedeeld. :-)
    Good luck!!
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Beautiful...I just bought a vintage needlepoint pillow at the second-hand shop...it cost me almost nothing...your first photo looks like it almost! xoxox HUGs

    BeantwoordenVerwijderen
  16. leuke kleuren ... de lente spettert van het scherm. groetjes, @nne

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat!
Love it when you leave a message!