woensdag 29 juni 2011

woensdag bloemetjes dag, en meer natuurlijk

HeT BAnkje! Ach, niet eens bijzonder. Onze rommelige ini-mini-patio met een heel gezellig bloemetje. De muur moet ondertussen eens helemaal afgekrabt worden en opnieuw geverfd. Maar, bij een oud huis hoort een oude muur toch! HET mag wat minder oud van mij hoor, maar met veel liefde doe ik mee aan een bloemetje op woensdag bij Veronique! Mee doorgaan hoor Veronique! zo leuk!

Take care, enne, na de vakantie wil ik alle blogs weer kunnen bezoeken en erop reageren. JuST Give me some time XXx

pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffff......

















met onze kleine wouter! Ain't he sweet!


2 opmerkingen:

  1. sja..al die ruzies, veel verschillende mensen, verschillende wensen enz enz...het gaat maar door...
    Je binnenplaatsje ziet er super uit, mooie spulletjes heb je!

    Fijne avond...

    Veel groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt echt een prachtig ini-mini-patio-tje.
    Zoas altijd...een en al fleurigheid.
    En ruzie....zo zonde van de tijd ...ik denk altijd...PRAAT....maar ja...wie ben ik?

    Ik wens je een heerlijke vakantietijd en een fijne avond,
    Trudie

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat!
Love it when you leave a message!